Skip to main content
Beantwoord

geen internet, rood LOS lampje, twee dagen op rij (3541 Utrecht)

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Er is geen stroomstoring in mijn postcodegebeid, ook geen stroomstoring opgemerkt.

Gisteravond hele avond geen internet en vanmiddag rond 14u klapt het er ook uit.

Hopelijk snel verholpen want dit is erg jammer

Beste antwoord door Rrx

Tommie schreef:

@Rrx ik heb toch nog een lijnmeting voor je uitgevoerd. Hierop is te zien dat je online bent. 

Kan je een volledige powerflip uitvoeren? Dit doe je zo:

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Ik ben gaan kijken en lampjes op mediaconverter kleurden inmiddels weer goed. Nog geen internet.

Powerflip heeft het wel opgelost. Thx voor je hulp!

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 11 juli 2023

@Rrx ik heb toch nog een lijnmeting voor je uitgevoerd. Hierop is te zien dat je online bent. 

Powerflip

• Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van de modem en laat alles volledig opstarten

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2023
Tommie schreef:

Powerflip

Ik ben gaan kijken en lampjes op mediaconverter kleurden inmiddels weer goed. Nog geen internet.

Powerflip heeft het wel opgelost. Thx voor je hulp!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen