Skip to main content

traag internet en regelmatig uitval


Ik heb sinds nieuwe aansluiting een zeer onstabiel netwerk. Ca 2 keer per dag valt onterend uit en moet ik modem resetten.

daarnaast heb ik bekabeld een snelheid van Max 90 mbps terwijl ik abbo heb van 1000.

meerdere keren gebeld en gemaild naar t-mobile maar of standaard antwoorden en geen reacties op mail.

 

iemand suggesties?

30 mei 2023

Hi @HarryWoude, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een monteursafspraak hebt ingepland. Wil je ons hiervan op de hoogte houden als de monteur langs is geweest? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 30 mei 2023

Hallo @HarryWoude 

Heb je thuis alleen de T-Mobile router in gebruik of heb je ook nog eigen apparatuur aangesloten?

Kan je eens na een herstart van de mediaconverter een laptop bekabeld aansluiten op de router zonder een switch oid (gebruik minimaal een CAT5E internetkabel) en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Als je maximaal 100 Mbps haalt kan je dan eens een andere internetkabel of een ander apparaat om te testen gebruiken?


  • is een nieuwe Poster
  • 30 mei 2023
Waqqas schreef:

Hallo @HarryWoude 

Heb je thuis alleen de T-Mobile router in gebruik of heb je ook nog eigen apparatuur aangesloten?

Kan je eens na een herstart van de mediaconverter een laptop bekabeld aansluiten op de router zonder een switch oid (gebruik minimaal een CAT5E internetkabel) en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Als je maximaal 100 Mbps haalt kan je dan eens een andere internetkabel of een ander apparaat om te testen gebruiken?

Beide heb ik al geprobeerd , heeft geen effect.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 30 mei 2023

@HarryWoude 

Kan je eens inloggen op de Zyxel router door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat? In het overzicht klik op > naast systeeminformatie en plaats daarvan een screenshot.


  • is een nieuwe Poster
  • 30 mei 2023
Waqqas schreef:

@HarryWoude

Kan je eens inloggen op de Zyxel router door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat? In het overzicht klik op > naast systeeminformatie en plaats daarvan een screenshot.

Oké ga ik doen zodra ik weer thuis ben.

thx.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hi @HarryWoude, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een monteursafspraak hebt ingepland. Wil je ons hiervan op de hoogte houden als de monteur langs is geweest? 


  • is een nieuwe Poster
  • 7 juni 2023

Monteur is geweest, Modem vervangen. probleem opgelost.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen