Ha!
Binnenkort (zeg maar eind deze week) verhuis ik naar een appartement. Het complex beschikt over glasvezel-aansluitpunten (van KPN) en nog een koperaansluiting. De webshop van T-Mobile geeft vrolijk aan dat glasvezel op mijn adres beschikbaar is.
Ik heb in de winkel een glasvezel abonnement afgesloten, maar in de winkel krijgen ze geen richtdatum te zien m.b.t. wanneer glasvezel aangesloten kan worden. Ze geven aan dat ik âmijn mail goed in de gaten moet houdenâ. Bij de vraag of er een tussentijdse oplossing is, bijv. DSL geven ze aan dat dit niet mogelijk is op mijn adres (dat terwijl de aansluiting er zeker zit).
Hoe meer ik er mee bezig ben, hoe vager het wordt. Wat is er nog nodig om glasvezel aan te leggen als er zowel een aansluitpunt zit én de webshop aangeeft dat het beschikbaar is? Waarom kan er geen DSL op mijn adres? Hoe lang ga ik moeten wachten tot ik uberhaupt internet kan gebruiken in mijn appartement?
Iemand hier ervaring mee, of iemand die weet waar/hoe ik dit uit kan zoeken? En is er een tussentijdse oplossing mogelijk?
Dank!