Skip to main content
Beantwoord

Geen internet, storing inmiddels bekend, tijdelijk ophogen mb's tot storing is verholpen?


Sinds vanochtend heb ik een storing opgemerkt, rood lampje router en aan uit zetten werkte niet. Inmiddels is het bekend begreep ik, enig inzicht per wanneer het verholpen zou moeten zijn? Ik werk thuis en heb ik niet een al te hoge internetbundel die ik nu wel extra moet aanspreken, het zou fijn zijn als er tot de storing is opgelost mensen een tijdelijke verhoging van hun mb's zouden krijgen je betaald natuurlijk voor internet thuis dus dat zou het minste zijn imo. Iemand vd klantenservice te pakken krijgen is onmogelijk vandaar dat ik het hier opgooi.

 

Beste antwoord door WhatElse

het lijkt erop dat het opgelost is đŸ˜…

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

  • Auteur
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2023

het lijkt erop dat het opgelost is đŸ˜…


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 14 maart 2023

Hoi @WhatElse, het probleem is inderdaad verholpen, maar zeker een prachtig idee! Ik neem het mee naar een volgende keer - alhoewel we natuurlijk ten zeerste hopen dat er geen volgende keer komt, denk ik dat we hierin zeker realistisch mogen zijn. Dank voor je feedback! 😉

 

 

Update 11:40 Het probleem is hersteld, alle aansluitingen komen weer online. Bedankt voor jullie geduld! Mocht het bij jou nog niet werken, herstart dan het modem en de Media Converter door deze gedurende 20 seconden stroomloos te houden: Reboot modem | T-Mobile Community.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen