Skip to main content
Beantwoord

Problemen T-Mobile Thuis Appingedam

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds Vrijdag 10 Maart 2023 om 8 uur ochtends ligt vaste internet bij mijn oude bejaarde ouders thuis er uit in Appingedam! Maand geleden zelfde probleem duurde meer dan 1 week! Hoelang zal het deze keer weer gaan duren? Mijn eenzame ouders worden er moedeloos van! 😤 TV kijken is hun afleiding.

Beste antwoord door JPMANGO

Tommie schreef:

Welkom @JPMANGO op onze Community! Hebben je ouders nog steeds last hier van, of is het verholpen? Ik help je hier graag mee! 

Hoi Tommie, Bedankt voor je reactie. De storing is sinds vanochtend verholpen. Internet doet het gelukkig weer! 😁 Gr. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14797 reacties
  • 14 maart 2023

Welkom @JPMANGO op onze Community! Hebben je ouders nog steeds last hier van, of is het verholpen? Ik help je hier graag mee! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 maart 2023
Tommie schreef:

Welkom @JPMANGO op onze Community! Hebben je ouders nog steeds last hier van, of is het verholpen? Ik help je hier graag mee! 

Hoi Tommie, Bedankt voor je reactie. De storing is sinds vanochtend verholpen. Internet doet het gelukkig weer! 😁 Gr. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen