Skip to main content
Beantwoord

Sinds feb 16 11:15 geen internet meer

  • 16 februari 2023
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Zelfde verhaal als vorige keer Sinds gisteravond 12 feb geen internet meer.

Terwijl ik zit te werken en in MS Teams meeting valt internet weg. Mijn WAN interface heeft geen IP meer.

Beste antwoord door eric

Zelfde verhaal als de volgende keer. Check het storings topic!

 

Bekijk origineel

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9322 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2023

Zelfde verhaal als de volgende keer. Check het storings topic!

 


  • is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 16 februari 2023

Ook in Den Haag, Ypenburg? Ik ook. Verschil is dat alle leds op jet huawei kastje groen zijn, dus er is verbinding,  maar geen intetnet


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9322 reacties
  • 16 februari 2023

Het storingstopic

[16-02-2023 11:25] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Den Haag. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 februari 2023

Ik heb weer internet


  • is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 16 februari 2023

Ik had weer internet, maar ligt er sinds half twee eruit. En de storing is als opgelost bestempeld. Dus niet. Internet is erg belangrijk en 4 storingen in een week is veel te veel.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 februari 2023

Allereerst onze diepe excuses dat het zo snel weer de mist in is gegaan @Sugarmoose & @Pandit, dat is absoluut niet wat wij voor ogen hebben! Van wat ik heb begrepen is het wel een ander probleem dan die van een aantal dagen problemen. Hoe dan ook doet dat er niet aan ten onder dat de wijkcentrale eens flink onder de vergrootglas moet worden gelegd en ik kan jullie verzekeren dat wij momenteel er alles aan doen om het netwerk volledig stabiel te houden.

@Pandit ik heb jouw verbinding uitgemeten en inmiddels lijkt er een stuk meer leven op jouw verbinding te zitten, hopelijk kan je dit bevestigen? Zo niet dan raad ik je aan om je Media Converter en vervolgens ook het modem kort van het stroom af te halen.

Wij laten het hier niet bij zitten, hier gaan wij werk van maken!


  • is een Top Poster
  • 38 reacties
  • 16 februari 2023

Bedankt. Inmiddels werkt het weer. Wel vervelend dat ik vandaag uit twee overleggen ben gegooid. Ik hoop dat de problemen spoedig structureel worden opgelost.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen