Skip to main content

2 weken geen internet. Status bestelling nieuwe modem? En vergoeding kosten?

  • 14 februari 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedendag,

Op zaterdag was er een monteur langsgekomen voor de modem en die heeft gezien dat de modem defect is. Het zou 4 werkdagen duren voor een nieuwe.

Vraag 1: waar kan ik de actuele status zien van de bestelling? Ik wil graag weten wanneer ik het precies kan verwachten zodat ik die dag thuis kan zijn om het te ontvangen. Ik zie die informatie niet in mijn Tmobile thuis oid.

En vraag 2: hoe kan ik aangeven dat ik de kosten vergoed wil hebben aangezien ik nu bijna 2 weken geen internet heb.

Uitgelichte reactie

14 februari 2023

Hi @edris9, goed dat je dit aankaart. Je bestelling kan je volgen in de My T-Mobile Thuis omgeving, bij bestellingen: Mijn Bestellingen. Voor een vergoeding kun je bij al onze online sevice kanalen terrecht, of je kan altijd bellen met onze klantenservice. Hiervoor moet wel, eerst, het probleem zijn opgelost. Dan hebben we de exacte data van wanneer je offline bent geweest. Het moment dat je offline bent gegaan tot dat je weer online bent, kan worden vergoed.

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14594 reacties
  • 14 februari 2023

Hi @edris9, goed dat je dit aankaart. Je bestelling kan je volgen in de My T-Mobile Thuis omgeving, bij bestellingen: Mijn Bestellingen. Voor een vergoeding kun je bij al onze online sevice kanalen terrecht, of je kan altijd bellen met onze klantenservice. Hiervoor moet wel, eerst, het probleem zijn opgelost. Dan hebben we de exacte data van wanneer je offline bent geweest. Het moment dat je offline bent gegaan tot dat je weer online bent, kan worden vergoed.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 februari 2023

Hoi Tommie, ik zie niks staan.

“Er zijn op dit moment geen lopende bestellingen, wijzigingen of opzeggingen.”

Dus nu maak ik me zorgen of de opdracht vanaf de monteur wel is binnengekomen bij jullie.

Edit: ik had ook de klantenservice gebeld maar die konden mij ook niks vertellen. Moet ik bij Guidion wezen voor deze informatie?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 februari 2023

Het is inmiddels 3 weken verder en ik heb nog niks gehoord van T Mobile. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt  van een bedrijf. Het lijkt alsof de modem nooit gaat worden verstuurd.

Ik ga 14 maart over naar KPN want ik wil niet langer zo behandeld worden. Als tegen die tijd de modem nog niet binnen is, dan kan krijg ik zeker ook geen vergoeding? Wat is dit belachelijk zeg...


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 februari 2023

@Tommie kan jij niet verifiëren wat de actuele status is? Ik wil je mijn gegevens sturen zodat je het kan checken.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14594 reacties
  • 23 februari 2023

Hi @edris9, ik kjk graag met je mee! Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen