@klaudia1985 Super goed dat je onze Community hebt gevonden! Ik help je graag verder. Heeft het internet wel eventjes gewerkt nadat de monteur is geweest of heeft het helemaal niet gewerkt? Ik kan op jouw e-mailadres hier geen abonnement vinden. Kan het zo zijn dat je een ander e-mailadres gebruikt? Zou je eventueel ook jouw gegevens kunnen aanvullen op de Community, dan kunnen we je abonnement erbij pakken en sneller verder helpen!
@MGP Bij jou zie ik dat de monteur was langsgeweest, maar dat er geen licht op de Glasvezel staat. Dit zou eventueel te maken kunnen hebben met dat het monteursbezoek eerder was dan de oplevering van de lijn door de netwerkbeheerder. Deze is inmiddels wel opgeleverd. Zou je deze stappen willen volgen, vaak is dit de oplossing: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile voor thuis | T-Mobile Community! Voor de zekerheid maak ik ook een ticket voor jou aan naar onze technische dienst, zodat zij de netwerkbeheerder kunnen aansturen, mocht bovenstaande voor jou toch niet de oplossing zijn. Laat je het ons weten als het weer werkt? 😀