Sinds dat buren aangesloten zijn op glasvezel in de straat hebben wij geen opeens geen verbinding meer. 1 en 1 is twee, blijkbaar hebben ze ons uit de poort gehaald en zijn buren aangesloten. Monteur die langs is geweest heeft dit bevestigd. Ticket aangemaakt en volkerwessel zou binnen 24 uur contact opnemen. Inmiddels al een ruime week bezig! Elke dag bellen naar de klantenservice maar geen enkel contact lijkt te helpen. Wat een drama service. Wijzen allemaal naar elkaar en wij zitten nog steeds in afwachting tot volkerwessel in de wijkcentrale kan. Wie neemt ons wel een keer serieus dan steeds het te horen zeggen maar niks te doen….
al een week geen internet door burocratie
Beste antwoord door Roos90
Moderator edit:
Hi
Het andere probleem voor het niet kunnen openen van de app op de samsung tv hebben we tot nu een compensatie gekregen. Helaas kan ik pas in april mijn tv opzeggen (internet willen we wel behouden). Wordt er dan rekening meegehouden dat vanaf nu tot april (zolang de kwestie speelt) nog wel gecompenseerd gaat worden?
gr Roza Prins
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.