Hallo. Twee weken geleden is er een monteur van Guidion bij mij langs geweest om T-Mobile Thuis te installeren. Echter vertelde hij me dat er 50% kans was op een werkende verbinding, aangezien de glasvezel in Kralingen niet overal goed is gelegd. Je raadt het al, ik kreeg een rood knipperend lampje naast een groene. Volgens de monteur zou de aannemer vorige week van vakantie terugkeren en dan zou het allemaal goed komen. Inmiddels heb ik nog steeds een rood knipperend lampje én heb ik Ziggo opgezegd (al voor de monteur kwam). Laat ik voorop stellen dat het sowieso niet netjes is dat er niet gecommuniceerd is over een falende verbinding, anders had ik even gewacht met Ziggo opzeggen. Maar mijn grote vraag is; wanneer gaat het wél werken?
Beantwoord
Glasvezel Kralingen-West
Beste antwoord door Boris
Hi
Thanks voor je bericht! Ik heb direct gecheckt wat er nu dient te gebeuren. Om de verstoring op te lossen is inderdaad de aannemer aangestuurd. Daarvoor is een afspraak nodig en hebben we je geprobeerd te bellen. We hebben je nog niet te pakken mogen krijgen, maar willen graag met je in contact komen om een afspraak in te plannen. Wil je mij het 06-nummer sturen waarop we je kunnen bereiken. Dat kan via een privébericht, door op mijn naam te drukken. Alvast heel erg bedankt!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.