Sinds vrijdag heb ik geen internet/WiFi meer in huis. Er werd gezegd dat er een storing was en er met spoed naar gekeken zou worden. Gister kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk pas na het weekend wordt en als ze het niet van een afstand kunnen verhelpen dat er iemand langs moet komen en dat ik daar dan ook weer een afspraak mee moet maken. Kortom het gaat mega lang duren.. Ik vind het echt schandalig dat ik zo ontzettend lang moet wachten. Er werd mij verteld dat 12 van de 21 mensen in mijn buurt hetzelfde probleem hebben, dan kan je deze mensen toch niet zo lang laten wachten?
Beantwoord
3 dagen geen internet
Beste antwoord door Boris
Hi
Thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik had graag een andere ervaring gelezen en wil er graag wat aan doen om dit gevoel om te draaien. Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met mijn telefonische collega's, waarna er een onderzoek is ingesteld door onze technische dienst. Om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien, heb ik deze direct nogmaals aangekaart bij hen. Op deze manier pakken we het op met de hoogste prioriteit. Mijn welgemeende excuses voor de delay.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.