In een eerder topic heb ik wat lopen testen met wat USB schijven. Zoals gemeld heb ik bij een aantal kleinere USB-disks succes en heb ik een aantal map op share staan.
Echter met mijn Apple Macbook zie ik nergens de shared mappen staan en kunnen ze niet gevonden worden. Als ik naar het Modem IP adres ga, middels afp, smb, ftp of ftps, dan krijg ik alleen maar foutmeldingen en kom ik niet bij de gedeelde mappen.
Wie kan me helpen?
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi @phorchner, je had deze vraag ook gerust mogen stellen in je eerdere topic! 😊 We proberen het aantal topics altijd zo laag mogelijk te houden wanneer we eenzelfde onderwerp aansnijden, dat helpt om het overzichtelijk te houden. Ik plaats jouw vraag daarom graag in het andere topic, zo kunnen we dit topic dichtzetten.
Hoi @phorchner, je had deze vraag ook gerust mogen stellen in je eerdere topic! 😊 We proberen het aantal topics altijd zo laag mogelijk te houden wanneer we eenzelfde onderwerp aansnijden, dat helpt om het overzichtelijk te houden. Ik plaats jouw vraag daarom graag in het andere topic, zo kunnen we dit topic dichtzetten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.