Skip to main content
Beantwoord

Router probleem zyxel T-50

• 26 februari 2022
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

• is Prince of Content
  • 36 reacties

Graag jullie hulp 

Gisteren kon ik ineens niet meer inloggen op de Zyxel modem/router. Nooit user of pass veranderd. Raar vind ik.

Na een reset dmv een pinnetje insteken. Lukte dat weer.

Iemand van jullie enig idee hoe dit kan?

Waqqas schreef:

Hallo @Merleyn 

Wat je eerst moet doen is naar het menu gaan, netwerkinstellingen, draadloos, laatste tabblad Easymesh, schakel deze uit en klik op toepassen.

Je kunt nu dat vinkje bij houdt 2,4 en 5 GHz hetzelfde weghalen en de netwerken weer splitsen 😊

Hallo @Waqqas ik logde net in via de laptop en toen zag is dat tabblad pas 🙂 Dank je. Nu dat andere raadsel nog

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Merleyn 

Wat je eerst moet doen is naar het menu gaan, netwerkinstellingen, draadloos, laatste tabblad Easymesh, schakel deze uit en klik op toepassen.

Je kunt nu dat vinkje bij houdt 2,4 en 5 GHz hetzelfde weghalen en de netwerken weer splitsen 😊

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21843 reacties
  • Antwoord
  • 26 februari 2022

Hallo @Merleyn 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen