Gisteren een storing gehad en sinds dien geen vaste internet verbinding meer.
Ik heb er oplos gegoogled en alles gedaan m.b.t. tot cmd. Alles gereset e.d.
Zelfs pc opnieuw geinstalleerd en modem gereset naar fabrieks instellingen.
Maar nog steeds de melding “onbekend netwerk”
Beste antwoord door Overaim
Bedankt allemaal voor de tips. Wat het probleem precies en veroorzaakt heeft is voor mij nog onduidelijk. Maar na dat ik de ethernet verbinding bij de netwerkverbindingen heb verwijderd (op mijn PC) en een nieuwe heb gecreëerd, heb ik weer internet.
Nog steeds vreemd dat het niet werkte na alle reboots en cmd commando's. Maar ben lang blij dat ik weer een potje Overwatch kan spelen ;)
Welke modem heb je van T-Mobile en geeft je modem aan dat er geen internet is of krijg je geen internet op je pc?
Heb je verder een DSL of glasvezel verbinding?
Ik heb een glasvezel verbinding met Huawei modem. En ik krijg de melding op mijn PC “onbekend netwerk” Ik heb via command prompt van alles gedaan (ipconfig/release, ipconfig/reset etc) heeft geen effect gehad. Pc opnieuw geinstalleerd…. geen effect. Modem terug gezet naar fabrieks instellingen…..ook geen effect.
Zou je naast de tips van Waqqas ook door kunnen geven welke lampjes er branden op de Media Converter en op het modem? Bij het modem draait het vooral om de eerste vijf lampjes. Heb je daarnaast ook al dit topic gevonden voor de Media Converter: Media Converter dipswitches aanpassen?
Hopelijk lukt het je hiermee om weer snel in de lucht te komen!
Bedankt allemaal voor de tips. Wat het probleem precies en veroorzaakt heeft is voor mij nog onduidelijk. Maar na dat ik de ethernet verbinding bij de netwerkverbindingen heb verwijderd (op mijn PC) en een nieuwe heb gecreëerd, heb ik weer internet.
Nog steeds vreemd dat het niet werkte na alle reboots en cmd commando's. Maar ben lang blij dat ik weer een potje Overwatch kan spelen ;)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.