6 december aansluiting. Had internet. Volgende mail contact 8 december nieuwe mail met als aansluitdatum 8 december. Geen internet meer. Afspraak maken met Gideon storingsdienst die pas 31 december tijd voor mij heeft. Moet gewoon een maand abbo betalen voor geen internet. Gideon is telefonisch niet bereikbaar. Mooie service van T-Mobile thuis.
Beantwoord
Geen Internet
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Het begin is niet helemaal duidelijk voor mij
Het betreft dus een nieuwe aansluiting? Je kan altijd Guidion bellen om te kijken of ze misschien eerder kunnen, telefoonnummer 088 2000 151.
Van de klantenservice of een moderator zou je een unlimited voucher voor 7 dagen krijgen zodat je toch nog wat kan internetten via een hotspot bijvoorbeeld, je hebt hiervoor een (prepaid) T-Mobile simkaart voor nodig.
Een vergoeding voor de dagen dat je zonder internet zit zal je wel krijgen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.