Skip to main content
Beantwoord

storingen internet en tv

  • 16 november 2021
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

Ik heb sinds 16 u geen internet en tv. Heb meerdere keren modem opnieuw opgestart maar geen resultaat. Is er een storing in Leeuwarden en omgeving? 

Het lampje met de wereldbol op het modem brand rood. Graag zsm deze storing oplossen!

Beste antwoord door Boris

Hoi @Monique1883v ,

Goed dat je het bij ons hebt aangekaart! Ik zie terug dat de problemen inmiddels zijn verholpen en dat je verbinding is hersteld. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht de verbinding zich nog niet automatisch hebben hersteld, dan kan het zijn dat een herstart van het modem nodig is. Op onze Wiki vind je precies hoe je deze doet: 

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-534/reset-uitvoeren-op-modem-van-t-mobile-thuis-276078

Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 16 november 2021

Hallo @Monique1883v 

Heb je een glasvezel verbinding?

Welke lampjes branden, knipperen of zijn uit op de mediaconverter?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 november 2021

Ik heb glasvezel.

Alle lampjes branden groen behalve het wereld bolletje, die is rood. Heb al meerdere keren modem opnieuw opgestart

 

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 16 november 2021

@Monique1883v 

Ik bedoel op het vierkante kastje dat is verbonden met de WAN poort van je modem.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 november 2021

Oh sorry, ik zie nu wat je bedoelt. Er zitten 6 lampjes op de converter. 4 branden groen en 2 oranje.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 16 november 2021

@Monique1883v 

Volgens de lampjes is alles goed, haal die converter eens ongeveer een minuut van het stroom en dan weer opstarten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 november 2021

Oké, heb ik geprobeerd maar het werkt nog steeds niet


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2021

Hoi @Monique1883v ,

Goed dat je het bij ons hebt aangekaart! Ik zie terug dat de problemen inmiddels zijn verholpen en dat je verbinding is hersteld. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Mocht de verbinding zich nog niet automatisch hebben hersteld, dan kan het zijn dat een herstart van het modem nodig is. Op onze Wiki vind je precies hoe je deze doet: 

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-534/reset-uitvoeren-op-modem-van-t-mobile-thuis-276078

Mocht je vragen hebben, laat het vooral weten. De Community zit voor je klaar! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen