Skip to main content
Beantwoord

connectie NBA PS5

  • 14 november 2021
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

sinds ik bij tmobile ben aan gesloten kan ik geen NBA meer spelen, ik blijf er telkens uit gegooid worden. heb port forwarding geprobeerd lukte niet, heb 1,5 maand lopen mailen met nba support allerlei test gedaan maar niks werkte en er kwam uit dat het bij de provider zou liggen. sinds 2 weken speel ik via hotspot dat werkt dus blijkbaar wel maar de delay is wel zodanig dat het eigelijk niet eens leuk is om te spelen , je reageerd zo laat of je hangt om de halverklap vast dat het ook niet echt opschiet. 

ik heb een zyxel router en gebruik internet via kabel en speel op PS5

ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt 

Beste antwoord door Waqqas

Wordt hier al geholpen.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/nba-2k22-error-334808

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21768 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2021

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen