Wie o wie kan mij vertellen hoe lang het nog kan duren voordat ik kan upgraden…? Ik wacht al geruime tijd, heb al meerdere mensen van de klantenservice gehad, iedereen die valse beloftes doet, iedereen die naar andere mensen op de helpdesk of het hoofdkantoor vingertje wijst, wie o wie kan mij met dit o zo lastige probleem helpen..? Waarom is het niet mogelijk om mij up te graden, hoe lang moet dit nog gaan duren…? Wie kan mij hier bij helpen en antwoorden geven op mijn vragen, ik ben ten einde raad, ik heb inmiddels zo vaak gebeld en er is ook vaak gezegd dat ze het zullen uitzoeken en mij terug bellen, ik ben nog geen een keer terug gebeld en moest er zelf achterna bellen, mailen doen jullie ook niet, ik word er een beetje helemaal gek van!!!!! Ga jij mij nu eindelijk helpen..?
Internetsnelheid al bijna of meer dan 2 maanden niet kunnen verhogen
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemorgen
Ik heb onze directe contactpersoon verzocht om dit zo snel mogelijk op te lossen. Doorgaans wordt eerst onderzocht waar het euvel vandaan komt, maar ik zal mijn uiterste best om er zoveel mogelijk vaart achter te zetten. Dat gezegd hebbende, kan ik nog geen tijdsindicatie geven, sorry.
Wat ik echter wel kan geven, is mijn volle overtuiging dat het nu opgelost zal worden én zodra het opgelost is, krijg jij de eerste maand 1000 Mbit/s voor dezelfde maandprijs als nu. Dat betekent dat je straks de eerste maand € 35,56 zult betalen ook al is je snelheid geüpgraded. Omdat dit niet direct als prijsaanpassing kan worden aangemaakt, maar via een losstaande vergoeding wordt gedaan, zal je een verrekening zien op die specifieke factuur.
Als er tussentijds aan jouw kant iets wijzigt aan de My-omgeving, zou je het mij dan in dit topic willen laten weten? Bedankt voor je begrip en uitleg!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.