Hi T-Mobile,
Korte situatieschets: verbinding valt weg, komt niet meer terug. Helpdesk stuurt aan op een monteur. Kan helaas pas na een week. Aardige T-Mobile helpdeskmedewerker geeft de tip om later contact op te nemen met Guidion om dit te bespoedigen. Na gesprek zegt Guidion toe contact op te nemen, maar doet dit niet. Als kers op de taart vandaag een bericht dat de monteur verhinderd is en dat men binnenkort wel een keer contact opneemt… right, Kerst 2023?
Kastje-muur… tsja je denkt dat je een overeenkomst met T-Mobile afsluit, maar ik bel onderhand vaker met die knakkers van Guidion dan met mijn eigen vrouw. Inmiddels bijna een week zonder internet. Zeker, een goed excuus richting mijn vrouw om niet naar ‘the Masked singer’ te hoeven kijken, maar internet in de tijd van thuiswerken zou toch wel fijn zijn. 't Is alweer 2021 immers. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Kan iemand eens checken wat er precies misgaat en dit proces bespoedigen? Of wellicht een tip geven hoe ik dit zelf kan fixen? Riedel van resetten hebben we al doorgelopen. Wellicht relevant; tegenover zijn de buren verhuisd / nieuwe bewoner overgeschakeld op KPN. Daarnaast schijnt er onderhoud geweest te zijn in de week van 11 oktober tot 18 oktober. Kan het hiermee te maken hebben?