Skip to main content
Beantwoord

Internetproblemen Schiedam

Mijn huis heeft sinds de nacht geen internet.  De netwerkindicator van de router is rood.  Het blijft tot nu toe hetzelfde.  Omdat ik thuis werk en geen netwerk heb, kan ik alleen verlof vragen.  Ik woon in Schiedam.

Beste antwoord door Brian

Hi all, we ontvangen op dit moment inderdaad meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: www.t-mobile.nl/thuisstoring.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2021

Ja hier nog 1.. Rotterdam-Noord ook geen internet sinds gisteren avond.

Nu als tijdelijke oplossing mijn mobiele internet die ik als hotspot gebruik. Maar dan is na een uur mijn internet bundel wel op….

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 oktober 2021

Hier in Almere ook

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 1 oktober 2021

Hi all, we ontvangen op dit moment inderdaad meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: www.t-mobile.nl/thuisstoring.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen