Skip to main content
Beantwoord

Internetproblemen Losser


We hebben geen internet verbinding (glasvezel) het rode lampje brandt op de router. Ik kan wel inloggen in de router en dan staat er een rood kruis bij het internet icoontje. Ik heb alles al meerdere keren van het stroom gehad en al een aantal keer geprobeerd het ip-adres van het WAN te vernieuwen in de router maar dit helpt niet. Ik kan ook niemand telefonisch bereiken. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:
 

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 oktober 2021

Heb ik ook last van, wel verbonden, maar geen internet. Alles geprobeerd  maar niks werkt...


  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 1 oktober 2021

In Made hetzefde probleem! 


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 1 oktober 2021

In Zelhem nergens last van werkt net als altijd zoals het hoort


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • Antwoord
  • 1 oktober 2021

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:
 

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen