Skip to main content
Beantwoord

Er komt geen e-mail meer binnen op webmail van t-mobilethuis

  • 29 augustus 2021
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Sinds woensdag ontvang ik geen e-mail meer in de inbox van mijn webmail van t-mobilethuis.

Versturen lukt wel. Ik heb mijn inbox opgeschoond (van ruim 1900 naar ca 600 berichten) en nog steeds komt er niets binnen. Verzonden items heb ik ook leeggegooid.

Via het account van mijn partner komt de melding binnen dat de mailbox idd vol zit.

Wat kan ik nog meer doen?

 

Mvg Mirjam

Beste antwoord door Hidden.nld

Hallo @Mirjam van Heuvelen 

Heb je de prullenbak ook leeg gemaakt en eventueel de spam folder leeg gemaakt ?

Bekijk origineel

3 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 29 augustus 2021

Hallo @Mirjam van Heuvelen 

Heb je de prullenbak ook leeg gemaakt en eventueel de spam folder leeg gemaakt ?


  • is een King Poster
  • 106 reacties
  • 30 augustus 2021

Hoi @Mirjam van Heuvelen 

Naast wat @Hidden.nld  zegt, let er ook op dat er in je resterende mail misschien een grote attachement kan zitten.

Dus spam en trash legen. En daarna kijken of er nog niet iets groots zit in een van je andere folders.


@Hidden.nld en @Marty_J bedankt voor jullie reactie. Ik had spam en prullenbak geleegd idd. Inmiddels komen de mails weer binnen ;)

:thumbsup_tone3:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen