Sinds enkele weken ben ik als T-Mobile klant omgezet naar de snelste internet variant. Vanaf dat moment enkel problemen. De afgelopen dagen ligt het internet er zelfs volledig uit en krijg ik het ook niet meer werkend.
Het PON lampje van de converter blijft knipperen, hierdoor kan het modem geen internet verbinding tot stand brengen.
De oplossing van T-Mobile? Na 10 dagen kan er een monteur langskomen. Jongens, jongens. Na meerdere malen bellen met de helpdesk, uiteindelijk zelf maar gebeld met Guidion. Na veel aandringen hebben zij de afspraak iets kunnen vervroegen. Uiteindelijk zit ik minimaal nog een dikke week zonder internet (uitgaande van het feit dat de monteur het in 1 keer kan oplossen, wat meestal met dit probleem niet het geval is).
T-Mobile, zorg aub voor een passende oplossing. Helemaal in deze tijd waarin we allemaal thuis werken is dit niet acceptabel. Een voucher voor een 4G hotspot is voor mij geen oplossing. Een spoed oplossing om het internet weer werkend te krijgen wel.