Skip to main content
Beantwoord

VPN Server op Zyxel VMG8825-T50

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik wil graag VPN gebruiken op de Zyxel VMG8825-T50. Ik zie deze instelling niet staan in het uitgeklede menu van deze router. Op de normale firmware staat dit wel. Het zou erg handig zijn om deze instelling wel vrij te geven, zodat je vanaf buiten het locale netwerk jouw apparatuur kunt benaderen die je thuis hebt staan, zonder overal poorten voor open te zetten. 

De router op zich werkt goed. Ik mis alleen deze instelling

Beste antwoord door Seccie

Hoi @heggie98 het klopt dat de firmware van de T50 behoorlijk door T-Mobile is dichtgezet, maar je mag natuurlijk altijd je eigen apparatuur ertussen zitten zolang je maar de instructies volgt die hier gegeven worden binnende community.

Graag verwijs ik je ook naar even naar dit topic waarin instructies worden gegeven om poorten te forwarden 

Bekijk origineel

3 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2021

Hoi @heggie98 het klopt dat de firmware van de T50 behoorlijk door T-Mobile is dichtgezet, maar je mag natuurlijk altijd je eigen apparatuur ertussen zitten zolang je maar de instructies volgt die hier gegeven worden binnende community.

Graag verwijs ik je ook naar even naar dit topic waarin instructies worden gegeven om poorten te forwarden 

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 12 augustus 2024

Bij de niet gestripte versie van de firmware kan het wel, vandaar mijn vraag. Kan ik de router flashen buiten de firmware van de router om?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9283 reacties
  • 13 augustus 2024
Stefanovitch schreef:

Bij de niet gestripte versie van de firmware kan het wel, vandaar mijn vraag. Kan ik de router flashen buiten de firmware van de router om?

Nee. Je kunt wel een eigen router aanschaffen met meer mogelijkheden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen