Sinds eind mei zit ik bij T-Mobile. De overstap naar T-Mobile ging prima en de internet snelheid was perfect…
Echter sinds een paar dagen merk ik dat mijn tv soms hapert (alle kanalen) en dat mijn internet download snelheid wat tegenvalt. Mijn upload snelheid is prima.
Computer is aangesloten via kabel
Wat kan ik hieraan doen? Heb het modem al herstart maar zonder verbetering.
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi @rblaas, ik citeer heel narcistisch mezelf uit je andere topic! 😊
Ik zie in de lijnmeting een negental apparaten in poort vier achter op het modem waar foutmeldingen vandaan komen. Zou je deze één voor één willen loskoppelen en dan alleen de TV Box willen aansluiten, alsjeblieft? Probeer ook eens een andere LAN-poort op het modem. Indien je strubbelingen blijft hebben met de downloadsnelheid, let me know, dan starten we een onderzoek met de specialisten.
Is de laptop/pc waarmee je de snelheid meet direct aangesloten op de modem? Misschien kan je ook eens een test doen in veilige modus om zo alle factoren die de snelheid verminderen te minimaliseren.
Hoe is de tv box verder aangesloten? Direct op het modem aansluiten heeft het beste resultaat.
Is de laptop/pc waarmee je de snelheid meer direct aangesloten op de modem? Misschien kan je ook eens een test doen in veilige modus om zo alle factoren die de snelheid verminderen te minimaliseren.
Hoe is de tv box verder aangesloten? Direct op het modem aansluiten heeft het beste resultaat.
Mijn mac is via switch aangesloten op de modem. De tv box is ook via deze switch aangesloten.
Het is zo jammer dat het een 3 weken goed heeft gewerkt.
Als het kan wil je de tv box eens direct op de modem aansluiten om te kijken of het dan beter gaat?
Hetzelfde zou je met de iMac kunnen proberen en heb je sinds de mindere snelheid misschien iets aan software geïnstalleerd of is de situatie totaal ongewijzigd?
Hoi @rblaas, ik citeer heel narcistisch mezelf uit je andere topic! 😊
Ik zie in de lijnmeting een negental apparaten in poort vier achter op het modem waar foutmeldingen vandaan komen. Zou je deze één voor één willen loskoppelen en dan alleen de TV Box willen aansluiten, alsjeblieft? Probeer ook eens een andere LAN-poort op het modem. Indien je strubbelingen blijft hebben met de downloadsnelheid, let me know, dan starten we een onderzoek met de specialisten.
Hoi @rblaas, ik citeer heel narcistisch mezelf uit je andere topic! 😊
Ik zie in de lijnmeting een negental apparaten in poort vier achter op het modem waar foutmeldingen vandaan komen. Zou je deze één voor één willen loskoppelen en dan alleen de TV Box willen aansluiten, alsjeblieft? Probeer ook eens een andere LAN-poort op het modem. Indien je strubbelingen blijft hebben met de downloadsnelheid, let me know, dan starten we een onderzoek met de specialisten.
Media is niet beschikbaar
Ik ga dit oppakken maar moet ff een moment hiervoor kiezen… :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.