Skip to main content
Beantwoord

Datum 5 Juni 2021, sinds 13:20 geen internet meer


Sinds vandaag 5 juni, 13:20 is ons Internet via Glasvezel buiten werking. Het is nu 19:20, dat lijkt mij een vrij lange tijd. Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @kwoding en all, afgelopen zaterdag hebben we problemen gehad op ons glasvezelnetwerk in Utrecht. Hierdoor was de verbinding tijdelijk niet beschikbaar, sorry voor het ongemak.

Een aanpassing in het netwerk (onderhoud) heeft in de nacht van zaterdag op zondag voor herstel gezorgd. Ervaar je toch nog problemen met de verbinding? Probeer dan het modem en de Media Converter te herstarten (de link is klikbaar), dan zal je weer helemaal online komen.

Dit topic zal ik nu sluiten.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 juni 2021

Beste mede gedupeerde,

Ik dacht dat ik er weer alleen voor stond maar blijkbaar is dat niet zo. Laten we hopen dat T-Mobile dit nu eens snel op gaat lossen en me niet weer 6 dagen laat wachten op een werkende verbinding. 

Groet.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 juni 2021

Leidsche Rijn ook al sinds begin van de middag geen internet meer via glasvezel. Nu, 21:45u nog steeds niks. Laatste bericht van TM is van 1730u: 'onderzoek nog aan de gang voor regio Utrecht'. @TM, wanneer volgt een update?


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 juni 2021
Hdutrecht schreef:

Leidsche Rijn ook al sinds begin van de middag geen internet meer via glasvezel. Nu, 21:45u nog steeds niks. Laatste bericht van TM is van 1730u: 'onderzoek nog aan de gang voor regio Utrecht'. @TM, wanneer volgt een update?

Hier ook Leidsche Rijn, ook toevallig het 1GB netwerk?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 juni 2021

Het is tot nog toe behoorlijk hopeloos. Volstrekt gebrek aan informatie ook. Twee keer contact gehad, twee keer hetzelfde verhaal "storing in Utrecht, geen idee wanneer het opgelost is".


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 juni 2021
Ricardohil schreef:
Hdutrecht schreef:

Leidsche Rijn ook al sinds begin van de middag geen internet meer via glasvezel. Nu, 21:45u nog steeds niks. Laatste bericht van TM is van 1730u: 'onderzoek nog aan de gang voor regio Utrecht'. @TM, wanneer volgt een update?

Hier ook Leidsche Rijn, ook toevallig het 1GB netwerk?

Yep


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 juni 2021

Lijkt er op dat het alleen het gigabit netwerk te zijn. Net even wat bekenden gecontact die ook bij TM zitten alleen dan de 100/100 lijn gebruiken. Hebben allemaal nergens last van.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 juni 2021
Ricardohil schreef:

Lijkt er op dat het alleen het gigabit netwerk te zijn. Net even wat bekenden gecontact die ook bij TM zitten alleen dan de 100/100 lijn gebruiken. Hebben allemaal nergens last van.

Dank voor de info


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 juni 2021

Zit hier ook in Utrecht Leidsche Rijn, maar op een 100/100 verbinding, ook sinds begin van de middag geen internet (rood 3e lampje op de Zyxel T50 modem). Klantenservice verwijst naar een afspraak maken met Guidion en dat kan pas vanaf maandag. Binnen 1,5 maand alweer de 3e keer dat er geen internet is met T-Mobile.

 

@T-Mobile: graag een update over de internetproblemen in Leidsche Rijn Utrecht. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 juni 2021

Vanmorgen rond 3:43 werkte alles weer bij mij.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 juni 2021

yep, eindelijk weer online


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 7 juni 2021

Goedemiddag @kwoding en all, afgelopen zaterdag hebben we problemen gehad op ons glasvezelnetwerk in Utrecht. Hierdoor was de verbinding tijdelijk niet beschikbaar, sorry voor het ongemak.

Een aanpassing in het netwerk (onderhoud) heeft in de nacht van zaterdag op zondag voor herstel gezorgd. Ervaar je toch nog problemen met de verbinding? Probeer dan het modem en de Media Converter te herstarten (de link is klikbaar), dan zal je weer helemaal online komen.

Dit topic zal ik nu sluiten.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen