Skip to main content
Beantwoord

2de/3de lijn support?


Hi, 

Heeft t-mobile een 2de of 3de lijns support ?? voor technische vragen..

en hoe kom je ermee in contact ?? 

klantenservice kom ik niet verder mee !

 

gr, 

 

Danielson 

 

 

Beste antwoord door Marcel MCi

< Dubbel Topic >

Graag verder op:

Media is niet beschikbaar

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9358 reacties
  • 1 juni 2021

Nee, de klantenservice is geen IT helpdesk. Daar zijn andere initiatieven voor. 

Tevens zijn er allerlei techneuten hier op het forum die het leuk vinden om anderen te helpen, dus zet je vraag maar neer!


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 48 reacties
  • 1 juni 2021

zie ondeerstaande vraag/euvel 

alle tips zijn welkom ! 

BVD, 

 

Goedemiddag, 

 

Sinds gisteren geen internet meer in huis, internet lampje op de modem brandt ook niet.  

Televisie doet het echter wel !! dus dsl verbinding is er/ ook geen kabelbreuk dus. 

Bij het verbinding maken met t-mobile netwerk  geeft de huawei router ook aan, kan geen verbinding maken!!

Zowel bekabeld als draadloos  dus geen verbinding mogelijk met het internet.

HELP IK WERK VANUIT HUIS !!  dit is niet te doen zo t-mobile !!

Gr, 

Daniel

 

 


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 48 reacties
  • 1 juni 2021
eric schreef:

Nee, de klantenservice is geen IT helpdesk. Daar zijn andere initiatieven voor. 

Tevens zijn er allerlei techneuten hier op het forum die het leuk vinden om anderen te helpen, dus zet je vraag maar neer!

moderators met beetje technische kennis ?? 


Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • 1 juni 2021

< Dubbel Topic >

(Als de 1e lijn er niet uitkomt, wordt dit doorgezet naar de 2e lijn -backoffice- )


agentx
  • is een Top Poster
  • 135 reacties
  • 1 juni 2021
Danielson schreef:

zie ondeerstaande vraag/euvel 

alle tips zijn welkom ! 

BVD, 

 

Goedemiddag, 

 

Sinds gisteren geen internet meer in huis, internet lampje op de modem brandt ook niet.  

Televisie doet het echter wel !! dus dsl verbinding is er/ ook geen kabelbreuk dus. 

Bij het verbinding maken met t-mobile netwerk  geeft de huawei router ook aan, kan geen verbinding maken!!

Zowel bekabeld als draadloos  dus geen verbinding mogelijk met het internet.

HELP IK WERK VANUIT HUIS !!  dit is niet te doen zo t-mobile !!

Gr, 

Daniel

 

 

 

Ik heb zelf glasvezel en geen tv maar denk toch graag mee :)


Met dsl gebruik je volgens mij de telefoonaansluiting (in de meterkast?).
Wordt er nu bij die aansluiting (meterkast?) de kabel opgesplitst naar internet/tv of zijn de tv kastjes op het modem aangesloten?

Is de internetmodem nu in de woonkamer of ergens weggestopt?

Enig vermoeden wat een oorzaak kan zijn?

Wat is nu vast aangesloten op je netwerk?

En over thuiswerken; je kunt altijd je telefoon als hotspot gebruiken. 
Dan maak je via dat WiFi adres gebruik van je mobiele telefoon 4g.
Goed mogelijk zelfs is dat tmobile je schadeloos stelt voor het dataverbruik. Er lopen (technische) medewerkers rond maar soms moet je wat geduld oefenen 😉 Het blijft mensenwerk!

 

 


Marcel MCi
Forum|alt.badge.img+2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 770 reacties
  • Antwoord
  • 1 juni 2021

< Dubbel Topic >

Graag verder op:

Media is niet beschikbaar

 


agentx
  • is een Top Poster
  • 135 reacties
  • 1 juni 2021

Lastig zo met twee topics!

 

Media is niet beschikbaar

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 2 juni 2021

Wegens het dubbele topic sluit ik dit topic. @Danielson ik raad je graag aan om in het vervolg jouw vraag in één topic te stellen, conform onze huisregels. Alvast dank!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen