Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding met het netwerk van werkgever (VPN issue)

  • 8 april 2021
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Ik kan via mijn eigen netwerk geen verbinding maken met Always on VPN van mijn werkgever. Ik werk nu via mijn eigen telefoon (hotspot) via het zelfde netwerk. Het afgelopen jaar heb ik geen problemen gehad met het verbinden via VPN met het netwerk van ODH.

 

Bij mijn werkgever en mij is sinds gisteren niets aan het netwerk aangepast. Meer collega’s die ook gebruik maken van T-mobile hebben hier ook last van

 

Foutmelding

Heeft er sinds vandaag een verandering in het netwerk van T-mobile plaatsgevonden ?

Ik hoor het graag

Met vriendelijke groet

Roland

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @heinzdekat, mijn oprechte excuses voor dit veel te late antwoord: jouw topic is op de één of andere manier tussen wal en schip beland, waarschijnlijk doordat deze tijdelijk gearchiveerd werd - zonder dat dit de bedoeling was. 

In het kader van beter laat dan nooit, wil ik toch alsnog reageren op jouw VPN-issue: we hebben elkaar al vaker gesproken natuurlijk en jammer genoeg is er nog geen definitieve fix voor het bestaande VPN-probleem, alsmede de andere bijkomende issues met onbereikbare websites, gaming servers en IP-adressen.

Er is al langere tijd een groot topic gaande waarin gereageerd wordt door zowel T-Mobile als users, uiteraard heb jij dit topic allang gevonden, maar voor de toekomstige meelezers plaats ik deze alsnog hieronder:

Dit topic zal ik nu sluiten.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2021

Goedemorgen @heinzdekat, mijn oprechte excuses voor dit veel te late antwoord: jouw topic is op de één of andere manier tussen wal en schip beland, waarschijnlijk doordat deze tijdelijk gearchiveerd werd - zonder dat dit de bedoeling was. 

In het kader van beter laat dan nooit, wil ik toch alsnog reageren op jouw VPN-issue: we hebben elkaar al vaker gesproken natuurlijk en jammer genoeg is er nog geen definitieve fix voor het bestaande VPN-probleem, alsmede de andere bijkomende issues met onbereikbare websites, gaming servers en IP-adressen.

Er is al langere tijd een groot topic gaande waarin gereageerd wordt door zowel T-Mobile als users, uiteraard heb jij dit topic allang gevonden, maar voor de toekomstige meelezers plaats ik deze alsnog hieronder:

Dit topic zal ik nu sluiten.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen