Hoi @Rutger Ostermann ,
Thanks voor je terugkoppeling! Dit geeft ons zeker meer duidelijkheid. Ik heb nogmaals vanaf de achterkant gekeken naar de verbinding en zie dat deze er tot aan het modem goed uit ziet. Toch baal ik ervan dat je niet de snelheid binnenkrijgt waarvoor je betaalt en wil ik graag de technische dienst hier naar laten kijken.
Om je snelheid goed te kunnen inschatten en te achterhalen wat er aan de hand is, ontvang ik graag nog enkele screenshots van snelheidstesten. Zou je onderstaande stappen goed willen volgen? Als de testen niet aan onderstaande eisen voldoen, kan de technische dienst geen onderzoek starten.
Let op:
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken
- Wij werken met de snelheidstest van speedtest.net
- Zorg ervoor dat de screenshot duidelijk weergeeft dat je gebruik maakt van een bekabelde verbinding door het icoon van de bekabelde verbinding te tonen
- Test op meerdere momenten zodat wij een goed beeld kunnen krijgen van de verstoring (twee verschillende dagen en drie verschillende tijdstippen)
Wil je mij over twee dagen de resultaten samen in één keer toesturen? Als je erbij wilt zetten op welke datum en tijd de screenshot is gemaakt, kan ik verdere stappen voor je ondernemen zodat jij weer van supersnel internet kan gaan genieten!