Skip to main content
Beantwoord

Onstabiel internet


Hallo, het is 1 maand geleden dat ik een onstabiele internetverbinding heb. Internet verdwijnt elke 2 uur. Het is zo frustrerend en t-mobile wacht gewoon. Ik heb verschillende dingen geprobeerd en zelfs de technicus oordeelde dat het probleem in de modem zat (3 weken geleden). Hoe lang moet ik wachten voordat T-mobile actie onderneemt?

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Anton93, van harte welkom op de Community!

Bedoel je met onstabiel Internet dat het om een bekabelde verbinding gaat of valt je Wifi continu weg - of betreft het beide? Ik zie namelijk in de status van het vorige ticket staan dat er een bridge tap gemeld is. Hoewel een bridge tap irritant is, is deze in sommige gevallen vrij gemakkelijk te verwijderen: Alles over bridge taps

Overigens zie ik ook staan dat je inmiddels besloten hebt om over te stappen, klopt dat? Dat is natuurlijk erg jammer en het spijt me dat dit de enige uitweg lijkt. Ik wil je niet bang maken, maar wel graag adviseren in een keuze naar je volgende provider: houd er rekening mee dat wanneer je daadwerkelijk last hebt van een bridge tap in de lijn, je bij elke provider die DSL aanbiedt, hetzelfde probleem tegen zult komen. Neem daarom toch voor alle zekerheid een kijkje in ons topic zodat je goed geïnformeerd bent en weet hoe je de situatie kunt aanpakken. Ik hoop je ooit weer terug te zien bij T-Mobile Thuis, mocht ik iets voor je kunnen doen, laat het me alsjeblieft weten. Veel succes en plezier bij je volgende abonnement en stay safe!

Bekijk origineel

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2021

Hoi @Anton93, van harte welkom op de Community!

Bedoel je met onstabiel Internet dat het om een bekabelde verbinding gaat of valt je Wifi continu weg - of betreft het beide? Ik zie namelijk in de status van het vorige ticket staan dat er een bridge tap gemeld is. Hoewel een bridge tap irritant is, is deze in sommige gevallen vrij gemakkelijk te verwijderen: Alles over bridge taps

Overigens zie ik ook staan dat je inmiddels besloten hebt om over te stappen, klopt dat? Dat is natuurlijk erg jammer en het spijt me dat dit de enige uitweg lijkt. Ik wil je niet bang maken, maar wel graag adviseren in een keuze naar je volgende provider: houd er rekening mee dat wanneer je daadwerkelijk last hebt van een bridge tap in de lijn, je bij elke provider die DSL aanbiedt, hetzelfde probleem tegen zult komen. Neem daarom toch voor alle zekerheid een kijkje in ons topic zodat je goed geïnformeerd bent en weet hoe je de situatie kunt aanpakken. Ik hoop je ooit weer terug te zien bij T-Mobile Thuis, mocht ik iets voor je kunnen doen, laat het me alsjeblieft weten. Veel succes en plezier bij je volgende abonnement en stay safe!


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 17 januari 2025

Ik heb 2 Gbit glasvezelinternet. De download is nu al een week lang maar net onder de helft. Sinds gisteren zijn de download- en uploadsnelheden extreem laag. Wat is er nu weer aan de hand?

 

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Herby56, goed dat je dit laat weten. Het is belangrijk dat je de juiste snelheid haalt. Ik ben wel benieuwd of je via dit apparaat eerder wel de 2Gbps hebt gemeten. Het kan bijvoorbeeld ook aan je kabels liggen of het feit dat je de verkeerde LAN poort gebruikt. Klopt het dat je de test doet via LAN1? 

Voor de zekerheid heb ik alvast de technische dienst geïnformeerde en hen aangestuurd dit te onderzoeken. Hou er rekening mee dat dit onderzoek een aantal werkdagen kan duren. Zodra er meer bekend is, laten wij dat aan je weten!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen