Skip to main content
Beantwoord

Redirect die er niet hoort te zijn.

  • 17 februari 2021
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Vanuit mijn host provider heb ik een paar opmerkingen gehad m.b.t de traceroute.
In mijn traceroute zie ik alleen: Glasoperator -> server bij Vimexx. Dat klopt niet, dat kan niet. Er mist een hop naar de hosting router, en naar de router van hun internetprovider.
Heb twee tracert commandow uitgevoerd:


Na een analyse van mijn site werd onderstaande gemeld:

If the IP (185.104.28.118) of this domain gets called, it should redirect to the real homepage of this domain. Not redirecting requests on the IP can cause duplicate content issues. Status Code: 301
Redirects to: https://185.104.28.118/

In ieder geval lijkt het er op dat GlasOperator (T-Mobile) het IP-adres blokkeert binnen hun eigen netwerk.

Ik zou graag willen weten waar dit door komt en hoe dit opgelost gaat worden.
Heeft dit te maken met dat alle internet verkeer via Duitsland (DTAG) is gaan lopen en DTAG de boel loopt te vernagelen? E.e.a. zoals onderstaand artikel pretenedeert.

https://www.a2b-internet.com/zit-je-bij-t-mobile-en-heb-je-opeens-last-van-een-trage-internet-verbinding/


Ik hoor het graag en al vast bedankt.

Mvgr,

Rense

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Rense01, zo te zien heb jij ook al gereageerd in dit topic: Traceroute gaat niet verder dan de gateway. Onze experts gaan begin deze week om tafel om dit onderwerp te bespreken en naar oplossingen te zoeken. We zullen het resultaat daarvan plaatsen in alle losse topics zodra er updates zijn. Sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2021

Hoi @Rense01, zo te zien heb jij ook al gereageerd in dit topic: Traceroute gaat niet verder dan de gateway. Onze experts gaan begin deze week om tafel om dit onderwerp te bespreken en naar oplossingen te zoeken. We zullen het resultaat daarvan plaatsen in alle losse topics zodra er updates zijn. Sorry voor het ongemak!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen