Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

  • 1 februari 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Paar weken terug ben ik overgestapt van internet provider ziggo naar T-mobile. 25 januari zou mijn thuis internet ingaan.. dus niet, heb nog altijd geen internet, klantenservice is waardeloos, 55 minuten in de wacht staan en dan hangen ze gewoon op.. je komt gewoon niet aan de beurt,  instructie filmpje gevolgd... bij instellingen staat dat mijn modem niet actief is???????? Bij t mobile zeggen ze dat die wel actief is.. wat is wijsheid, als ik geen hulp krijg, stap ik over naar een andere provider, mijn geduld raakt langzaam op.. Ik heb nu al spijt van mijn keuze voor Tmobile.. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @karlpapi 

Zodra je modem werkt springt ook de status in je T-Mobile thuis account op actief.

Zou je eens een foto van het aansluitpunt kunnen plaatsen en is je modem daar met de meegeleverde grijze DSL kabel op aangesloten?

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20910 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2021

Hallo @karlpapi 

Zodra je modem werkt springt ook de status in je T-Mobile thuis account op actief.

Zou je eens een foto van het aansluitpunt kunnen plaatsen en is je modem daar met de meegeleverde grijze DSL kabel op aangesloten?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen