Skip to main content

geen internet van modem

  • 31 januari 2021
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Sinds dit jaar overgestapt van kpn naar tmobile.

Ik heb geen internet van het meegeleverde zyxel t-50 modem sinds de guidion-monteur het had geïnstalleerd.

Meer dan 10 keer moeten bellen naar de klantenservice waarbij ik 20 minuten of meer moest wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Voorlopig oplossing waren unlimited vouchers voor de afgelopen 4 weken.

Meerdere kpn- en guidion-monteurs langs gekomen zonder succes.

In de foto's zijn te zien dat het wereldbolletje rood is en de lampjes van de mediaconverter.

 

Wat is er geprobeerd: (zelfde soort mediaconverter en modem)

-MC optie 1 en 6 ON

-MC optie 3 en 4 ON

-MC optie 2, 4, 5, en 6 ON

-Nieuwe mediaconverter met oude modem

-Nieuwe mediaconverter met nieuwe modem

-Oude mediaconverter met oude modem

-Oud mediaconverter met nieuwe modem

-Nieuwe glasvezelaanluiting geplaatst

-Kabels vervangen (zowel Lan kabel en glasvezel kabel)

​​​

 

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21689 reacties
  • 31 januari 2021

Volgens de lampjes op de mediaconverter hoort alles het te doen mits correct aangesloten 🤔


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 januari 2021
Waqqas schreef:

Volgens de lampjes op de mediaconverter hoort alles het te doen mits correct aangesloten 🤔

Lan kabel in het blauwe poort van de modem en glasvezel in de glasvrzelpoort


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 2 februari 2021

Hi @Aeroey, goed dat je aan de bel trekt! Ik ben in jouw dossier gedoken en ik schrik er eigenlijk van hoe veel er al is gebeurd zonder dat wij tot een oplossing zijn gekomen. Ik zet hier graag de schouders onder, en ik probeer je morgen meer duidelijkheid te verschaffen. Ik ga mijn uiterste doen om ervoor te zorgen dat wij dit snel voor je oplossen!


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 3 februari 2021

Hoi @Aeroey, ik heb uitgebreid geïnformeerd, maar jammer genoeg kan ik je geen nieuwe informatie mededelen. Wij zijn ondertussen druk in gesprek met de lijnbeheerder KPN om duidelijk te krijgen waar dit aan ligt en hopelijk komen we snel tot een doorbraak.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen