Hi @Leonieverhoef ,
Ik help je graag verder! Ik zie dat je inmiddels verschillende topics heb aangemaakt en wil je vragen om het in dit topic centraal te houden. Op die manier kunnen we je het best helpen!
Ik heb direct de lijn onder de loep genomen en een diagnosis gedaan. Bij een issue in de lijn wordt dan direct duidelijk waar het probleem zit. Wij zien hier een fout in de centrale van de netwerkbeheerder. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, heb ik daarom meteen de technische dienst ingelicht over het probleem. Zij zullen een onderzoek starten en hoogstwaarschijnlijk de netwerkbeheerder aansturen om het te verhelpen.
Weet dat we er alles aan gaan doen om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen. Om een tijdelijke oplossing te bieden, wil ik je vragen of je in het bezit bent van een T-Mobile SIM kaart? Ik wil je dan een voucher opsturen zodat je gebruik kan maken van 7 dagen Unlimited data. Op die manier kan je jouw telefoon instellen als hotspot, waardoor je een bron van internet hebt. Ondertussen gaan we hard aan de slag! Heb je vragen, laat het mij weten. Ik zit voor je klaar!