Hi @AlexTermes , ik heb je verbinding op afstand bekeken en er lijkt (in ieder geval in de meting) wel een flinke verbetering te zijn opgetreden sinds 20-12. De streamkwaliteit is van 48% naar boven de 98% procent gegaan en ook op de internetverbinding zelf zie ik na de 19de geen wegval meer. Ervaar je dit aan jouw kant ook zo?
@HopeloosTmobile Bij jou zie ik inderdaad een wat wisselend beeld, de internetverbinding lijkt voor het grootste deel stabiel maar de streamkwaliteit is onvoldoende. Nu zou ik eventueel nog één van onze monteurs langs kunnen sturen om te kijken of we dit nog kunnen verbeteren maar ik kan niet garanderen dat het de monteur gaat lukken. Ik kan het mij voorstellen als je dit niet meer ziet zitten, in dat geval kijk ik graag met je naar een andere “oplossing”, dan gaan we richting kosteloos opzeggen van het abonnement. Wel iets om dan rekening mee te houden; bij een andere provider met DSL zal je tegen hetzelfde probleem aanlopen, die gebruiken namelijk dezelfde aansluiting. Laat maar weten wat je wil doen!