Skip to main content
Beantwoord

Problemen met verbinding na installeren (DSL)

  • 3 november 2020
  • 5 reacties
  • 174 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Vrijdag 30 oktober zou mijn aansluit datum zijn en mocht ik dus gebruik gaan maken van t-mobile thuis. En eindelijk de dag was er, en geen internet. Gebeld. Nee sorry wij kunnen niks doen. Weer gebeld, nee sorry we kunnen niks doen. Uiteindelijk was het dan zover. 02-11 kon ik eindelijk van mijn internet gaan genieten. Heb daar ook een volle 16 u van genoten tot dat er weer geen WiFi was… jongens, wat is hier aan de hand? En waar ga ik voor betalen? Geen storingen.. niks. En niemand kan mij hiermee helpen. 

Beste antwoord door Ella.

Het internet was goed aangesloten. Helaas gebeurde soms dat het lampje van het internet steeds uit was/viel. Ik heb nu weer internet maar ik hoop dat ik wel internet hou voor meer dan een dag. 
 

Ik laat weten wanneer ik er weer last van zal hebben.


 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21768 reacties
  • 3 november 2020

Hallo @Ella. 

Betreft het glasvezel of DSL?

Branden bij glasvezel alle lampjes op de mediaconverter?

Bij DSL is de modem direct op het ISRA punt aangesloten waar ook de KPN kabel is aangesloten met de meegeleverde grijze DSL kabel voor de modem?


TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 3 november 2020

Heb je bedraad wel verbinding? Zou je eens een fabrieksreset bij het modem willen doen?

Denken graag met je mee. :)


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 november 2020

Het internet was goed aangesloten. Helaas gebeurde soms dat het lampje van het internet steeds uit was/viel. Ik heb nu weer internet maar ik hoop dat ik wel internet hou voor meer dan een dag. 
 

Ik laat weten wanneer ik er weer last van zal hebben.


 


TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 3 november 2020

Excuses. Ging iets mis met het posten.

Zeker. Misschien kun je datums en tijden noteren. Dat helpt webcare bij het zoeken. Zij kunnen kijken of er verstoringen op de lijn zitten. 


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 5 november 2020

Hi @Ella., goed om te horen dat de verbinding nu stabieler lijkt. We zijn aan onze kant je verbinding ook aan het monitoren en sinds gisteren ziet je verbinding er stabiel uit!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen