Skip to main content
Beantwoord

storing postcode 2561

  • 14 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Net een maand klant bij t mobile en sinds zondag 11-10-2020 storing; geen internet en tv. Gistermiddag deed ie het heel even. Daarna viel alles weer uit. Nu nog steeds niets! Hoe lang duurt het nog?

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @TGV ,

 

Voor eventuele storing kun je hier kijken:Is er een storing bij T-Mobile  Heel vaak kun je als je inlogt op je My T-Mobile thuis ook zien of er een storing in jouw buurt is

Bekijk origineel

3 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1341 reacties
  • Antwoord
  • 14 oktober 2020

Hallo @TGV ,

 

Voor eventuele storing kun je hier kijken:Is er een storing bij T-Mobile  Heel vaak kun je als je inlogt op je My T-Mobile thuis ook zien of er een storing in jouw buurt is


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2020

Het gaat lekker, not! Een maand bij t mobile en nu alweer de 4e avond achter elkaardat we geen tv kunnen kijken en slecht WiFi hebben. Sinds maandag haperend internet en tv. Overdag lijkt het beter te zijn, maar s avonds is het drama. Hoe lang gaat dit nog duren?! 


Maurice
Odido
  • Odido
  • 101 reacties
  • 16 oktober 2020

Hoi TGV,

Behoorlijk zuur om dat in je eerste maand te ervaren. Hoe is het inmiddels met je verbinding? @soepkip67 heeft je al een goede tip gegeven zie ik al. Thanks soepkip67!
Het kan natuurlijk zijn dat inmiddels alles weer werkt zoals de bedoeling is, dat zou mooi zijn. Mocht dat niet het geval zijn, check dan dit topic even. Laat je weten of het geholpen heeft?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen