Goedenavond @Graatje76,
Allereerst fijn dat je aan de bel trekt en excuus voor de problemen die je ervaart. Ik kan een aantal taken van onze technische dienst overnemen, en ik heb direct uitgebreid naar de verbinding gekeken. Het lijkt er sterk alsof er geen probleem in het netwerk is, en dat het probleem zich vóór de internetaansluiting moet bevinden. Ik weet dat je er sowieso al naar gekeken hebt, maar zou je graag de kabel vanaf de aansluiting naar het modem aan beide kanten er helemaal uit kunnen halen en hem er daarna weer goed in kunnen steken? Wellicht dat jouw 30 seconden van het stroom afgehaald moet worden voordat hij weer de verbinding herpakt.
Heb je daarnaast toevallig zo'n kabel reserve liggen? Het gaat hierbij om een kabel met een RJ45 kop, en deze wordt vaak gebruikt voor de vaste telefonie. Dit zit natuurlijk niet in jouw abonnement bij ons, maar misschien heb je toevallig een andere provider voor de vaste telefonie.
Als je hierna toch nog weer uitval ervaart, trek alsjeblieft aan de bel en dan stuur ik direct een monteur voor je aan in plaats van dat je op de aansturing moet wachten. Hiermee hebben we het dan een stuk sneller opgelost! 
Hi @Nick_89,
Goed ook dat jij het meldt dat je een probleem ervaart! Ook naar jouw verbinding heb ik uitgebreid gekeken, maar sinds jouw post is het modem constant met ons internet verbonden geweest. Is dit in het verleden vaker voorgekomen / komt dit meermaals per week voor? Het is mij niet erg duidelijk, maar ik lees in jouw dossier dat het slechts op enkele websites gaat? Daartegen geef je zelf aan dat je al naar de DNS hebt gekeken, meestal is dit wel de oplossing hiervoor! Ik hoor het ook heel graag als jouw verbinding er ook nog onverhoopt uit komt te liggen, en dan doe ik er alles aan om het opgelost te krijgen.