Hi,
Recent heb ik een Fritzbox 7581 aangeschaft en wil die graag als enige router instellen in plaats van de Zyxel T-50. Alleen ik zit al vast bij de 1e stap. Maakt T-Mobile gebruik van Annex A of B?
Hi,
Recent heb ik een Fritzbox 7581 aangeschaft en wil die graag als enige router instellen in plaats van de Zyxel T-50. Alleen ik zit al vast bij de 1e stap. Maakt T-Mobile gebruik van Annex A of B?
Beste antwoord door DMM0202
Heb zelf de Fritzbox 7590 geïnstalleerd zonder T mobile convertor en T50 router. Aangesloten direct op de wan poort. Werkt voortreffelijk en de Wi-Fi is veel beter.
Kijk wel even of je fritzbox de laatste updates heeft gehad. Laatste is 7.20
Als het goed is er in de Fritzbox een config voor T Mobile geïnstalleerd. Deze config instaleren en alles werkt. interactieve tv en internet. Telefoon is niet mogelijk.
Poort 1 en 2 zijn te gebruiken voor een internet verbinding. Poort 3 en 4 zijn gereserveerd voor interactieve tv van T Mobile. Op deze poorten krijg je geen internet verbindingen.
Mocht je een gigabit switch op poort 1 of 2 willen zetten voor uitbreiding dan kun je daar ook interactieve tv box van T Mobile op zetten . Dat werkt namelijk ook heb ik gemerkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.