Skip to main content
Beantwoord

slecht of geen internet

  • 13 september 2020
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Sinds de update van t mobile een paar weken geleden, doen alleen de gewone televisie zenders het nog zoals eerst. Internet valt er steeds uit, dus Netflix start heel vaak niet op en YouTube ook niet. En op mijn mobiel ook hele slechte WiFi. Hoe kan dit? En wie kan mij helpen?

voor de update hebben wij nooit ergens last van gehad, mega frustrerend dit.

Beste antwoord door Brian

Hi @Lauret, ik kijk natuurlijk graag met je mee! Welke update bedoel je in dit geval? We zijn op het moment bezig met een update voor TV en we hebben deze zomer onderhoud aan het netwerk maar er is bijvoorbeeld geen grote modem update geweest. Ervaar je de verbindingsproblemen via Wifi of ook via een bekabelde verbinding? Als je een speedtest kan doen via de Ookla speedtest app van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding dan kijk ik graag met je mee. In ons grote Wifi topic vind je ondertussen al veel tips die het probleem mogelijk direct al verhelpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 15 september 2020

Hi @Lauret, ik kijk natuurlijk graag met je mee! Welke update bedoel je in dit geval? We zijn op het moment bezig met een update voor TV en we hebben deze zomer onderhoud aan het netwerk maar er is bijvoorbeeld geen grote modem update geweest. Ervaar je de verbindingsproblemen via Wifi of ook via een bekabelde verbinding? Als je een speedtest kan doen via de Ookla speedtest app van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding dan kijk ik graag met je mee. In ons grote Wifi topic vind je ondertussen al veel tips die het probleem mogelijk direct al verhelpen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen