Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds sinds 03:00 geen internet in Almere


Sinds vanmorgen geen glasvezelverbinding meer. Klantenservice gesproken en geeft aan dat er een storing is. Het is heel vervelend dat het daarbij blijft en tmobile nooit de moeite doet om zijn klanten op de hoogte te houden wat de status is. Dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt. Wederom een thuiswerkdag naar de klote. 

Beste antwoord door koopmaro

Nu na 30+ uur verwacht ik niet dat er ergens iemand aan het probleem werkt.

Enige vorm van terugkoppeling van T-Mobile zou wel netjes geweest zijn.

 

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21681 reacties
  • 24 juli 2020

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8067 reacties
  • 24 juli 2020

Hallo @dennisdelver In T-Mobile Storing onderwerp wordt iedereen op de hoogte gehouden.

Hopelijk is het snel weer opgelost.

Groetjes


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 juli 2020

Het volgende word aangegeven sinds vanmorgen om 03:00:

[24-07-2020] We ontvangen signalen dat een klein aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Almere. Op dit moment werken we hard aan de oorzaak én de oplossing. Excuus voor het ongemak.

13 uur later is er nog steeds niets veranderd. Is dat iedereen op de hoogte houden?


koopmaro
  • is een Master Poster
  • 105 reacties
  • 24 juli 2020

Op de hoogte gehouden?

Doen ze dat?

Je moet er zelf achteraan en dan krijg je standaard antwoorden.…

Slechte service de laatste maanden. Dit is alweer een dag zonder verbinding.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8067 reacties
  • 24 juli 2020
dennisdelver schreef:

Het volgende word aangegeven sinds vanmorgen om 03:00:

[24-07-2020] We ontvangen signalen dat een klein aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Almere. Op dit moment werken we hard aan de oorzaak én de oplossing. Excuus voor het ongemak.

13 uur later is er nog steeds niets veranderd. Is dat iedereen op de hoogte houden?

Dan is het hoogstwaarschijnlijk ook nog niet opgelost! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 juli 2020

Beste CrisTien,

Noshit Sherlock meen je dat nou?

Moeten we dit zomaar accepteren?

Het gaat er gewoon om dat ze wel duidelijk kunnen aangeven waar we aan toe zijn. We leven in 2020 en tegenwoordig kan een hoop geautomatiseerd worden zodat we niet steeds dit soort vervelende berichtjes moeten sturen of klantenservice moeten bellen.

Aangezien we allemaal veel thuis moeten werken is dit natuurlijk erg vervelend. Helemaal omdat dit al meerdere keren is voorgekomen dit jaar.

We kunnen niks doen dan afwachten.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21681 reacties
  • 24 juli 2020

@dennisdelver

Heb je al eens gekeken of het helpt om de zwarte mediaconverter een minuut stroomloos te laten? Kan zijn dat de actuele status niet is bijgewerkt maar deze handeling voer je erna meestal uit.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 juli 2020

Heb dit vanmiddag al een aantal keer uitgevoerd. Zal het nu nog een keer uitproberen. Thanks


koopmaro
  • is een Master Poster
  • 105 reacties
  • 24 juli 2020

Om 14:30 was de lijn heel even up om direct weer uit te vallen.

Ik gebruik geen mediaconverter, gaat rechtstreeks mijn Unifi USG pro-4 in.
Met alle voorgaande storingen komt het bij mij vanzelf weer op zonder reset of wat dan ook.

In mijn log staan zeker 100+ van dit soort onderbrekingen in de laatste 12-16 maanden.
 


  • 0 reacties
  • 25 juli 2020

@dennisdelver , geen enkele provider geeft de storingen realtime weer op een storings pagina, en ze geven alleen updates als er een oplossing is, er zal niet elk (half)uur een bericht uitgaan hoelang het nog gaat duren of wat ze gedaan hebben.

Zit dus weinig anders op dan te wachten tot er (goed) bericht is.


koopmaro
  • is een Master Poster
  • 105 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2020

Nu na 30+ uur verwacht ik niet dat er ergens iemand aan het probleem werkt.

Enige vorm van terugkoppeling van T-Mobile zou wel netjes geweest zijn.

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen