Skip to main content
Beantwoord

Activatie nog niet verwerkt in t-mobile thuis account informatie


Goedemiddag,

Sinds 5 juli heb ik weer een werkende glasvezel aansluiting. De afgesproken datum was 1 juli, en ik ben dan ook op die datum afgesloten van mijn vorige provider, maar er was blijkbaar iets fout gegaan in de communicatie tussen t-mobile en kpnnetwerk waardoor ik 5 dagen heb moeten wachten (na vele telefoontjes) op een werkende verbinding. Overigens kreeg ik wel snel een code voor onbeperkt internet op een hotspot voor 7 dagen, dus dat verzachtte de pijn enigzins. 

Dit is allemaal gelukkig achter de rug, maar ik zie in mijn thuis t-mobile account dat de status nog steeds niet geactualiseerd is naar geactiveerd. Kan dit aangepast worden, zodat ik ook mijn klantvoordeel kan aanvragen?  

Beste antwoord door Jason van Odido

UPDATE: we hebben het gelijk opgelost voor je. Klantvoordeel loopt nu ook door. Veel plezier met je abonnement! 

P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic.  Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje! 

Bekijk origineel

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag @nessehopper, wat gaaf dat je voor Glasvezel gekozen hebt! 😁👍 

Graag zoek ik voor je uit waar het niet lekker loopt zodat jouw Klantvoordeel ook kan doorlopen. Met de opgegeven info bij jouw Communityprofiel vind ik echter enkel een oud, afgesloten abonnement. Mag ik je verzoeken jouw postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN per privébericht toe te sturen? Dan check ik direct hoe ik je ga helpen. We komen er samen uit, dat weet ik zeker!

P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic.  Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje! 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @nessehopper, we spraken elkaar al in de privéberichtenwisseling, maar ik zet het er hierbij just in case! 😉 Ik heb mijn collega's geïnstrueerd om jouw verbinding volledig aan te melden zodat het Klantvoordeel ook geactiveerd wordt. Dit zal maximaal twee werkdagen duren. Sorry voor het ongemak!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2020

UPDATE: we hebben het gelijk opgelost voor je. Klantvoordeel loopt nu ook door. Veel plezier met je abonnement! 

P.s. Heb jij een goede film gezien waar je echt over wilt kletsen of volg je een serie die wij direct moeten gaan volgen? Check ons supertoffe Magenta Must-Sees topic.  Deel al je tips in ons movie, serie en docu topic! Daarnaast vind je hier de beste Netflix, Videoland of Prime Video tips en hebben we ook nog een mooi magenta extraatje! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen