Ik loop een beetje vast met blijvende problemen met traag internet.
Alles al geprobeerd, modem herstarten, kanalen veranderen enzovoort.. zelfs kreeg ik de tip om mijn 2.4ghz frequentie uit te zetten van een t-mobile medewerker, de dag erna start ik mijn macbook op om een toets te gaan maken (heel de dag op 4g gezeten zonder het in de gaten te hebben) en is er geen wifi te bekennen.. het zyxel modem schakelt namelijk automatisch de 5ghz frequentie uit als de 2.4 uit staat..
toen heeft de wifi een weekje oke gewerkt.. nog steeds niet tevreden, ik kijk graag series en video’s op mijn laptop en telefoon op de hoogst beschikbare kwaliteit, ik kies niet voor niets een iphone 11 pro max in plaats van een iphone SE of iphone 11..
Nooit volledige verbinding, 1 of 2 streepjes en net was mijn download speed: 18.1 mbits en mijn upload 29.5 mbits
Woon in een studio van 30 vierkante meter dus zit altijd zo goed als naast het modem.. iemand een goede oplossing voor dit vervelende probleem?
(mijn aparaten en instellingen zijn het niet, werk zelf op de technische dienst bij Amac dus kan alles doortesten en kijken, dat werkt allemaal 100% naar behoren)