Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel T-Mobile Thuis Storing in Almere


Sinds gisteren om 10:20 geen verbinding meer met internet.

Modem, Router kabels noem maar op langer dan 30 sec losgetrokken en opnieuw geprobeerd echter wilt de connectie niet tot stand komen.

Dit is echt dramatisch aangezien we thuiswerken met zijn alle.

Kunnen jullie dit zo spoedig mogelijk oplossen?

Ergens gelezen dat er een stroomstoring was in Almere en dat "enige” klanten problemen zullen ervaren. Alleen apparatuur moest nog vervangen worden. Gemeld 08:45.

Die melding is 30 minuten geleden weer verwijderd van jullie community. Why?

Jullie moeten echt beter communiceren mbt storingen zodat we weten waar we aan toe zijn!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @dennisdelver 

Dit staat er in het storingstopic.

Almere

Een aantal klanten in omgeving Almere kan problemen met het gebruik van de diensten ervaren. Oorzaak is een stroomstoring die ook de wijkcentrale heeft geraakt. De stroomstoring zelf is inmiddels maar de apparatuur is nog niet hersteld. We werken hard aan herstel van onze apparatuur op locatie.

Helpt het om de mediaconverter een aantal minuten stroomloos te laten?

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21711 reacties
  • Antwoord
  • 7 mei 2020

Hallo @dennisdelver 

Dit staat er in het storingstopic.

Almere

Een aantal klanten in omgeving Almere kan problemen met het gebruik van de diensten ervaren. Oorzaak is een stroomstoring die ook de wijkcentrale heeft geraakt. De stroomstoring zelf is inmiddels maar de apparatuur is nog niet hersteld. We werken hard aan herstel van onze apparatuur op locatie.

Helpt het om de mediaconverter een aantal minuten stroomloos te laten?

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 7 mei 2020

De media converter heb ik meerdere keren 10 minuten stroomloos gelaten.

Denk je dat het hiermee te maken kan hebben?

Een aantal klanten in omgeving Almere kan problemen met het gebruik van de diensten ervaren. Oorzaak is een stroomstoring die ook de wijkcentrale heeft geraakt. De stroomstoring zelf is inmiddels maar de apparatuur is nog niet hersteld. We werken hard aan herstel van onze apparatuur op locatie.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21711 reacties
  • 7 mei 2020

Er bestaat wel een kans dat je in die groep klanten zit die nog problemen ervaren. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen