Beantwoord
Is er inmiddels een 5Ghz modem beschikbaar voor glasvezel?
Ik lees op dit forum verschillende berichten.
Als die er is hoe kan ik die laten wisselen?
Ik heb hier in de buurt veel 2,4Gjz verbindingen, dus erg veel storing.
Verbeteren van de wifi met een repeater vind ik geen oplossing, want dat gaat ten koste van de snelheid.
Het modem een andere plaats geven ook niet want hier zit een glasvezel draadje van een paar cm aan, dus is het modem veroordeelt tot een plaatsje in de kelder.
Als die er is hoe kan ik die laten wisselen?
Ik heb hier in de buurt veel 2,4Gjz verbindingen, dus erg veel storing.
Verbeteren van de wifi met een repeater vind ik geen oplossing, want dat gaat ten koste van de snelheid.
Het modem een andere plaats geven ook niet want hier zit een glasvezel draadje van een paar cm aan, dus is het modem veroordeelt tot een plaatsje in de kelder.
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo @Sjaak51 ,
Voor het oplossen van je wifi problemen kan je gebruik maken van de wifi service. de monteur zal dan een los accesspoint plaatsen en deze bekabeld aansluiten. hierdoor heb je vrijheid waar het ap komt zonder de hele boel te hoeven verbouwen. de Fritz!Repeater 1750E is eigenlijk de beste oplossing.
Bekijk origineelVoor het oplossen van je wifi problemen kan je gebruik maken van de wifi service. de monteur zal dan een los accesspoint plaatsen en deze bekabeld aansluiten. hierdoor heb je vrijheid waar het ap komt zonder de hele boel te hoeven verbouwen. de Fritz!Repeater 1750E is eigenlijk de beste oplossing.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.