Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Draytek Vigor2132FVn

  • 9 september 2019
  • 6 reacties
  • 1189 Bekeken

RayEnAng
Graag zou ik een vervangende Modem willen ontvangen voor de Draytek. We hebben hier nooit schik mee gehad. Wifi is slecht en onstabiel, we hebben hier al een keer iemand voor gehad, deze heeft de fitzbox geplaatst. Maar de fritzbox geeft alleen maar de slechte wifi signaal door. Hij kwam er ook niet echt uit. Sommige poorten van de router geven ook, of alleen internet door, of alleen het tv signaal. Ik heb gelezen dat sinds mei 2019 de Zyxel uitgegeven wordt. Gaarne zouden wij deze ook ontvangen. Zyxel VMG8825-T50. Hoe komen wij hier aan.

Groet.

Beste antwoord door Brian

Hi @RayEnAng, zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan kijk ik graag met je mee!
Bekijk origineel

6 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2019
Hi @RayEnAng, zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan kijk ik graag met je mee!

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 mei 2020

Mag ik vragen hoe dit is opgelost? Ik heb namelijk ook nog steeds de oude daytrek modem.


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 11 mei 2020

Hi @Chewy, op dit moment zijn de Draytek modems nog steeds in omloop en vervangen we deze niet voor een ander type. Als je specifieke problemen ervaart laat het dan zeker weten, dan denk ik graag met je mee over een oplossing, er zijn aantal wel mogelijkheden! :slight_smile:


RayEnAng
  • Auteur
  • is King of Content
  • 51 reacties
  • 9 november 2020

We zitten nog steeds met die ouwe Draytek. We zijn er echt niet blij mee. Slechte Wifi en ook na meerdere verzoeken om vervanging nul op rekest. Tevens is er een jaar geleden een monteur geweest, maar die kon er ook niet veel mee...


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 11 november 2020

Hoi @RayEnAng, daar help ik je graag bij! Wat is er precies aan de hand qua Wifi? Is de dekking niet zoals die was/wat je ervan verwacht? Is de snelheid lager dan je verwacht? Kun je überhaupt wel verbinding maken met jouw Wifi-netwerk? Alvast een paar belangrijke vragen vooraf, dan hebben we straks het complete plaatje om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn!

Mag ik gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht ontvangen, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat de status is van je algehele verbinding. We gaan hier een oplossing voor vinden, dat weet ik zeker!


  • is een Top Poster
  • 17 reacties
  • 11 november 2020

Slechte wifi is een kwestie van voldoende ap's plaatsen. Wifi op een router is het domste wat er ooit uitgevonden is; vaak staat dat ding op de meest beroerde plek in het huis (meterkast bij de voordeur) ipv op de plek waar je het signaal wil hebben. Ook is het gebruik van 1 AP iets raars; je zet toch ook de lamp in de woonkamer niet aan met de verwachting dat je op zolder licht hebt?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen