Beantwoord
Asus RT-68U router aansluiten op Zyxel VMG8825-T50 modem
Hallo allemaal, ik ben pas verhuisd en heb nu internet via t-mobile. Ik heb nu het nieuwe modem gekregen en het werkt prima alleen wil ik mijn router ( Asus RT-68U) aan het modem hangen alleen krijg ik het niet aan de praat. Misschien dat iemand mij kan helpen. Hoe kan ik het beste de apparaten aansluiten WAN->LAN / LAN->LAN bijv ? Moet ik als ik ingelogd ben in de Zyxel nog wat instellen? Als ik het IP adres intyp in de browser kan ik alleen inloggen op het modem en niet in de Asus.
Beste antwoord door Folkert
Hoi Tom,
Ik heb dezelfde router achter mijn kabel modem hangen. Je moet m instellen als Accesspoint. Als je daarna in de TM router kijkt kun je zien welk lokaal ip adres het accesspoint heeft gekregen en zo kun je in de Asus.
Gewoon de lan kabel in de blauw gemarkeerde poort.
Groet
Folkert
Bekijk origineelIk heb dezelfde router achter mijn kabel modem hangen. Je moet m instellen als Accesspoint. Als je daarna in de TM router kijkt kun je zien welk lokaal ip adres het accesspoint heeft gekregen en zo kun je in de Asus.
Gewoon de lan kabel in de blauw gemarkeerde poort.
Groet
Folkert
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.