Skip to main content
Beantwoord

storing internet Hilversum

• is een Master Poster
  • 17 reacties
Hoi!

Wij hebben een storing op het internet thuis, reset van de modem en kabel check levert geen resultaat.
WAN lampje gaat niet aan, geen connectie van buiten.

Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Piotr

Hey @MvS1981,

Gisteren waren er inderdaad problemen op ons netwerk in Hilversum. Het kan dus kloppen dat je offline was. De problemen zijn gelukkig middernacht opgelost. Ik weet daarom zeker dat jij ondertussen weer online bent! 😄
Bekijk origineel

7 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 juni 2019
Ben zo te zien dus niet de enige die er last van heeft... had een paar uur terug wel eventjes weer verbinding maar is allang weer weg. Alle lampjes branden op mijn mediaconverter behalve het FO lampje.
Heb alles al geprobeerd, resets, powerflips, dip-switches, niets wat ik zelf doe heeft effect. Ik lees mee.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 24 juni 2019
Waarschijnlijk iets te maken met de landelijke KPN storing???

Folkert
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-SU
  • 3109 reacties
  • 24 juni 2019
MvS1981 schreef:
Waarschijnlijk iets te maken met de landelijke KPN storing???

Zou zomaar kunnen als je DSL hebt. Hoewel ik niets gehoord heb van anderen over een internet storing.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 juni 2019
Heb glasvezel, dus lijkt me stug. Denk eerder dat het samenhangt met 768k day en het routing issues zijn

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2137 reacties
  • 24 juni 2019
Paniek !!!!!... 🤤

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2019
Hey @MvS1981,

Gisteren waren er inderdaad problemen op ons netwerk in Hilversum. Het kan dus kloppen dat je offline was. De problemen zijn gelukkig middernacht opgelost. Ik weet daarom zeker dat jij ondertussen weer online bent! 😄

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 25 juni 2019
Thanks!! Aan het einde van de avond werkte alles weer!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen