Beantwoord
storing internet Hilversum
Hoi!
Wij hebben een storing op het internet thuis, reset van de modem en kabel check levert geen resultaat.
WAN lampje gaat niet aan, geen connectie van buiten.
Wat is er aan de hand?
Wij hebben een storing op het internet thuis, reset van de modem en kabel check levert geen resultaat.
WAN lampje gaat niet aan, geen connectie van buiten.
Wat is er aan de hand?
Beste antwoord door Piotr
Hey @MvS1981 ,
Gisteren waren er inderdaad problemen op ons netwerk in Hilversum. Het kan dus kloppen dat je offline was. De problemen zijn gelukkig middernacht opgelost. Ik weet daarom zeker dat jij ondertussen weer online bent! 😄
Bekijk origineelGisteren waren er inderdaad problemen op ons netwerk in Hilversum. Het kan dus kloppen dat je offline was. De problemen zijn gelukkig middernacht opgelost. Ik weet daarom zeker dat jij ondertussen weer online bent! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.