Beantwoord
slechte verbinding kabel
Na veel contact via Twitter, Facebook en telefoon probeer ik het nu zo. Sinds wij zijn overgestapt naar T-Mobile hebben wij iedere week problemen met internet. Het begon met uitval van internet ook via de kabel en tv. We hebben toen 1,5 dag geen internet en tv gehad. 2 Dagen later kwam er een monteur. Hij kon op dat moment niets vinden omdat internet en tv het toen weer deed. Het advies was te wachten tot het weer gebeurd en dan te bellen. Dit is geen oplossing aangezien we dat al gedaan hadden en hij niks kon vinden. Iedere week lag de wifi en kabel er uit. Soms voor meerdere uren.
Vervolgens heb ik via Twitter contact gehad. Er is toen besproken dat de wifi connectie mogelijk aan onze router lag. Echter hebben wij een router nodig omdat de T-mobile modem niet genoeg aansluitingen heeft.
Er werd als laatste via Twitter aangegeven dat opzeggen zonder uitkoopkosten nog niet kan aangezien er nog niks door beide partijen geprobeerd is. Dit waren de oplossingen van T-Mobile:
-Koop een Switch (router).
Ik vind niet dat ik hier als klant geld aan moet uitgeven. Het probleem was er immers niet voordat we bij T-Mobile zaten.
-Doe een fabrieksreset.
Wij hebben nooit iets veranderd in de instellingen. Inmiddels heb ik dit alsnog gedaan maar dit zou een oplossing kunnen zijn voor een wegvallende verbinding. Hier maak ik uit op dat dit niet helpt bij de trage verbinding waar wij de laatste tijd meer last van hebben dan geen verbinding. De laatste weken / maanden hebben wij vaak maar 1 MBIT download snelheid.
Helaas heb ik niet van alles screenshots, wel heb ik zoals gevraagd is een tweet gestuurd met de momenten dat internet traag werd. Dit zijn resultaten van jullie speedtest:
Jun 8, 2019, 5:17 AM : 1 a 2 mbps per seconden download snelheid en ongeveer 15 mbps upload snelheid.
Jun 9, 2019, 4:23 AM : In de middag hadden we even normaal internet gehad. Daarna weer terug naar DOWNLOAD: 1.1 MBIT/S UPLOAD: 14.5 MBIT/S.
Jun 10, 2019, 1:09 AM : DOWNLOAD: 9.2 MBIT/S UPLOAD: 10.1 MBIT/S.
Hierna kreeg ik als antwoord dat we nog niks geprobeerd hebben en opzeggen zonder uitkoopkosten (nog?) niet mag. Inmiddels lijkt het mij dat er genoeg geprobeerd is. We hebben vaker dan alleen deze momenten geen of bijna geen verbinding / snelheid. Bijgaande nog een screenshot van een andere speedtest. Deze speedtest site werd ook door jullie monteur gebruikt. Ik heb er nog 2 van vandaag, maar zie dat mijn privémail in de screenshot staat. Daarom leek het mij niet verstandig deze openbaar te publiceren. Graag wil ik opzeggen zonder uitkoopkosten.
Vervolgens heb ik via Twitter contact gehad. Er is toen besproken dat de wifi connectie mogelijk aan onze router lag. Echter hebben wij een router nodig omdat de T-mobile modem niet genoeg aansluitingen heeft.
Er werd als laatste via Twitter aangegeven dat opzeggen zonder uitkoopkosten nog niet kan aangezien er nog niks door beide partijen geprobeerd is. Dit waren de oplossingen van T-Mobile:
-Koop een Switch (router).
Ik vind niet dat ik hier als klant geld aan moet uitgeven. Het probleem was er immers niet voordat we bij T-Mobile zaten.
-Doe een fabrieksreset.
Wij hebben nooit iets veranderd in de instellingen. Inmiddels heb ik dit alsnog gedaan maar dit zou een oplossing kunnen zijn voor een wegvallende verbinding. Hier maak ik uit op dat dit niet helpt bij de trage verbinding waar wij de laatste tijd meer last van hebben dan geen verbinding. De laatste weken / maanden hebben wij vaak maar 1 MBIT download snelheid.
Helaas heb ik niet van alles screenshots, wel heb ik zoals gevraagd is een tweet gestuurd met de momenten dat internet traag werd. Dit zijn resultaten van jullie speedtest:
Jun 8, 2019, 5:17 AM : 1 a 2 mbps per seconden download snelheid en ongeveer 15 mbps upload snelheid.
Jun 9, 2019, 4:23 AM : In de middag hadden we even normaal internet gehad. Daarna weer terug naar DOWNLOAD: 1.1 MBIT/S UPLOAD: 14.5 MBIT/S.
Jun 10, 2019, 1:09 AM : DOWNLOAD: 9.2 MBIT/S UPLOAD: 10.1 MBIT/S.
Hierna kreeg ik als antwoord dat we nog niks geprobeerd hebben en opzeggen zonder uitkoopkosten (nog?) niet mag. Inmiddels lijkt het mij dat er genoeg geprobeerd is. We hebben vaker dan alleen deze momenten geen of bijna geen verbinding / snelheid. Bijgaande nog een screenshot van een andere speedtest. Deze speedtest site werd ook door jullie monteur gebruikt. Ik heb er nog 2 van vandaag, maar zie dat mijn privémail in de screenshot staat. Daarom leek het mij niet verstandig deze openbaar te publiceren. Graag wil ik opzeggen zonder uitkoopkosten.
Beste antwoord door Piotr
Hey @Nikkeehh
Bedankt voor je privébericht! Ik heb dit probleem zojuist aangekaart bij onze technische dienst. Zij gaan er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Door de aanhoudende drukte is er bij ons een kleine achterstand ontstaan en hebben we iets langer nodig dan dat je van ons gewend bent. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte.
Bekijk origineelBedankt voor je privébericht! Ik heb dit probleem zojuist aangekaart bij onze technische dienst. Zij gaan er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Door de aanhoudende drukte is er bij ons een kleine achterstand ontstaan en hebben we iets langer nodig dan dat je van ons gewend bent. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.