Skip to main content
Beantwoord

Internet via coax

Na adreswijziging lukt het me niet om internet te krijgen via mijn t-mobile router. Dit komt omdat ik alleen een coax aansluiting heb. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Hidden.nld

Hallo @Bartvandijk

Als je T-Mobile heb aangevraagd op je nieuwe adres dan moet er ook een aansluiting zitten. anders kan je geen aanvraag doen.

Het kan zijn dat de aansluiting niet makkelijk te vinden is, bijvoorbeeld omdat hij in de kruipruimte zit of misschien is deze wel dicht gestuukt . zit er geen aansluiting in de meterkast ?
Bekijk origineel

2 reacties

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2019
Hallo @Bartvandijk

Als je T-Mobile heb aangevraagd op je nieuwe adres dan moet er ook een aansluiting zitten. anders kan je geen aanvraag doen.

Het kan zijn dat de aansluiting niet makkelijk te vinden is, bijvoorbeeld omdat hij in de kruipruimte zit of misschien is deze wel dicht gestuukt . zit er geen aansluiting in de meterkast ?

Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 17 juni 2019
Probeer eens middels deze site https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ of er een koper/glasaansluiting op je adres mogelijk is. Tevens zie je hier ook de verwachtte snelheid op je nieuwe adres.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen